Hoe heet die site waar je gezamelijk aan een tekst kan werken?

Je begint op een site met een leeg document (eenvoudig scherm, soort notepad), met de bijbehorende link. In Deze link kan je naar een aantal anderen sturen, die dan jou tekst kunnen bewerken of dingen kunnen toevoegen etc.

Weet iemand hoe deze site heet? Ik heb hem blijkbaar nooit in mijn favorieten opgeslagen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wauw... da's handig... wist nog niet dat zoiets bestaat...
weer wat geleerd... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze bedoel ik eigenlijk niet. Kan ik hier op mijn werk niet gebruiken: The"category "Personal Network Storage and Backup" is filtered Maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je dan even met de netwerkbeheerder moet praten.
www.thinkfree.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zohowriter