Waarom is er geen top 5 van "minduim" drukkers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soortgelijke vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/wel-antwoord-positief-beoordeeld-negatief.8673

Het beste antwoord

Een top-5 zou geen slecht idee zijn, wellicht met de randvoorwaarde alleen hen weer te geven, die meer - dan + duimpjes hebben gegeven....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Antwoord van van een der moddertorren moeten komen, kunnen ze dan ook gelijk eens uitleggen waarom je wel een punt krijgt bij een plusje maar geen minpunt krijgt bij een minnetje, want daarvan ontgaat bij mij alle logica.

Toegevoegd op 17-06-2009 06:38:24
eerst woord 'van' moet zijn 'zal'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee van de vijf staan onder het antwoord van CJL: http://www.goeievraag.nl/vraag/moeilijk-vraag-terug-vinden.13112
Volgens mij is dat al eerder aan bod gekomen. Ik zou het zelf minder erg vinden als je - of + alleen kan toekennen in een reactie. Het reactiescherm zou dan uitgebreid kunnen worden met een verplicht selectieveld en een niet verplicht opmerkingenveld. Het geven van de duimpjes is dan primair de reactie en in het opmerkingenveld kan je aangeven waarom je de - of + geeft.

Op dit moment tellen alleen de + jes mee, maar waarom niet ook de minnetjes? Dan is alleen het eindtotaal belangrijk.

Zo is het ook niet meer anoniem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/wel-antwoord-positief-beoordeeld-negatief.8673
Ik snap je vraag, en ik ben de kampioen minduimen scoren, maar ik zeg je dat het geen goed idee is... Minduimen moeten in de anonimiteit gegeven worden en verder moet men daarvan af blijven... Als het al te gortig wordt en de gebruiker buitenproportioneel min stemt, dan wordt er al op de achtergrond maatregelen genomen, want dan is die persoon zijn stemmogelijkheid kwijt tot nadere order... En vergis je niet, minstemmen heeft een regulerende factor hier op Gv... En dat moet zo zijn... Het doet pijn als je 10 minnetjes hebt, maar de functie is er wel degelijk...

Dus niet doen, laten zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn (veel) vragen waar de som van minduimen groter is als die van plusduimen. Terwijl er wel een juist antwoord tussen staat. Dat vindt ik een beetje jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij ben toch kampioen in alles?