zijn er mensen die via een banner wel is wat hebben besteld?

soms heb je wel eens banners waar je kort een spelletje kan spelen en dan word doorgelinkt naar de website van dat product of iets d.g. nou speel ik die spelletjes wel is. en daarna klik ik het weg. maar dan vraag ik me af of mensen echt gaan bestellen via zo'n banner

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb zelfs nog nooit geklikt op een banner!
Ik zie het echt als ongewenste reclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ben via een banner wel op gv gekomen, en idd ook wel eens wat gekocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, doe ik nooit