Wat zou voor jou DE reden kunnen zijn om te stoppen met Goeievraag?

Wanneer of waardoor kan jouw limiet bereikt worden.
(Als het door een mede GV-er zou komen, noem dan s.v.p. GEEN naam)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij een vraag stellen, weet je eigenlijk al vaak van te voren, dat je een hoop commentaar kunt krijgen.
Dus daar vraag je bewust om.
Als je telkens weer ,alleen maar gezeur hebt en negative antwoorden krijgt en nooit iets positiefs, dan zal ik het snel bekeken hebben en stoppen.
Heb het een paar keer overwogen!!!
Maar een, slechts een reactie van iemand op gv, die mij vraagt gewoon door te gaan en die vervelende mannetjes maar snel moet vergeten, is voldoende om de strijdbijl weer op te pakken!
Ook het alsmaar zeuren om taalfouten kan een rede zijn.
Vaak wordt vergeten dat diegene van de taalfouten ook liever geen fouten maakt en zich er vaak ook voor schaamt! Ik teminste wel.
Deze mensen laten op een verkeerde manier zien hoe superieur ze wel niet zijn in de nederlandse taal!
De hele vraag of andwoord wordt vaak niet eens gelezen, alleen maar zeiken over wat taalfouten.
Maar aldoende leert men en nu geef ik er niet zo veel meer om.
Het meedoen op G.V. geeft me nu veel voldoening en waardering van anderen en dat maakt mij een gelukkig mens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik ben blij dat je er nog steeds bij bent! +1
Antoni
14 jaar geleden
Mooi antwoord. Leuk dat je er nog steeds bij bent! Ik las ook in een van je vragen dat je over het algemeen erg positief bent over deze website. Jammer alleen, dat nog steeds de indruk bestaat, dat mensen die anderen wijzen op taalfouten, dit doen om hun zogenaamde superioriteit te laten zien. Dit geldt in ieder geval niet voor mij (als ik iemand wijs op een taalfout).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo, Ed, en gewoon blijven !! Een brutaal mens heeft maar de halve wereld, laten we ze de andere helft er vooral neit bij geven !

Andere antwoorden (23)

Hooguit door geen tijd, veroorzaakt door wat dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik er verslaafd aan zou worden, of een tennisarm zou oplopen door het lange computeren, door GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een andere verslaving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er teveel mensen zijn die de boel verzieken. Iets wat ik bijvoorbeeld nu al zie is dat er te pas en te onpas minduimpjes worden uitgedeeld. Zelfs als iemand bijvoorbeeld vraagt: "Wat is jouw lievelingskleur?" en ik antwoord "groen", dan krijg ik nog een minduimpje soms. Dat vind ik al een beetje de boel verzieken. Als dit soort gedrag erger wordt dan wordt de sfeer hier misschien minder leuk.

Een andere reden is als ik er achter zou komen dat deze "verslaving" mij teveel tijd gaat kosten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het me gaat vervelen of het ten koste gaat van m'n schoolwerk. Of als er geen goeie vragen meer gesteld worden.. (wat niet zal gebeuren, want er zijn altijd nog wel onbeantwoordde vragen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het niveau hier daalt, ben ik weg.

Als de vragen voor mij on-interressant worden, of de antwoorden slecht.
Of als het hier meer een chatsite wordt, of ziets als geenstijl.nl bijvoorbeeld.

Maar voorlopig ben ik hier nog wel te vinden, aangezien ik niet verwacht dat het niveau daalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen vragen meer zijn waarop ik wil antwoorden is dat een goede reden om te stoppen... Vragen stellen is al weg, dus de kans is groot dat ik zomaar stop...

Wil iemand een leiders-account kopen van 8000 punten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik opeens geen zin meer krijg, als de vragen niet meer interessant zijn, of als het mijn leven gaat beheersen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat gezeur over die minduimpjes niet een keer ophoudt. Ik bedoel, van het eerste minduimpje wil je weten wat de reden is, maar van de tweede of de derde toch niet meer? Get a life!
Als je nou zo overgevoelig bent, ga je toch weer lekker met je blokken spelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik weer eens zoveel geld zou hebben dat ik nog eens een half jaartje kon gaan wandelen dan nam ik geen elektronica mee voor GV.
Maar ja ik kan niet meer weg vanwege mijn katten of ik moet ze meenemen met een ezelskar of zoiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer de interesse minder wordt. Dit kan een keer gebeuren, zeker als je weer iets anders ontdekt wat ook leuk is en waar je tijd en energie in gaat stoppen. Dan kan GV op de achtergrond komen, of helemaal verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door een bepaalde mede gvér aan wie ik mij stoor.
dit is al het geval maar heb mij (nog) niet laten wegjagen.
misbruik is al eens gemeld en zal ik ook blijven doen, maar het houd natuurlijk een keer op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat je niet gek maken! +1 van mij in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-o- x
Als alles zich begint te herhalen en ik me begin te ergeren aan anderen die moedwillig de boel willen verzieken, dan ben ik zo verdwenen. Hoop het niet, want kijk er iedere dag weer naar uit om de laatste nieuwtjes en reacties te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik sterk de indruk krijg dat er groepjes gevormd gaan worden. Altijd dezelfde personen elkaars antwoorden goed vinden. Of gewoon als de vragen te irritant worden,zoals over wel of geen punten o.i.d.
Is voor mij reden om af te haken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kwantiteit van de kwaliteit van de vragen (pfffft) een beetje vind afnemen. Geen reden om te stoppen, maar er gaat wel minder tijd per dag in zitten. Het blijft een leuk tijdverdrijf, leuke feitjes, en ik erger me niet aan andere GV'ers. Dit is internet, een andere dimensie in de hedendaagse realiteit.

PS. ben trouwens bij mijn eerste 1.000 punten gestopt (maar dat waren andere redenen). Nu ga ik door totdat XiniX van de troon is gestoten door mij ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn reden om te stoppen zou zijn als er bepaalde GV'ers continu bezig blijven om een ander openlijk te beledigen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moment waarop ik het idee krijg dat ik alle vragen waar ik een zinnig antwoord op heb gegeven al een keer voorbij heb zien komen en er zelf geen plezier meer aan beleef. Dan ga ik gewoon weer iets anders leuks doen.

Een flinke forumoorlog waarin niet zozeer ikzelf het slachtoffer hoef te zijn maar de sfeer totaal verziekt is omdat mensen teveel uitsluitend persoonlijk op elkaar blijven reageren en het basisdoel ondergesneeuwd raakt, is in het begin wellicht nog wel aardig om te volgen, maar dan haak ik opeen gegeven moment ook gewoon af.

En persoonlijk zwaar benadeeld worden door bijv, bedreigingen per PB waar het beheer niet ingrijpt zijn ook een reden om nooit meer terug te komen.

Voorlopig vind ik het nog een leuke uitdaging, gebeuren er weinig onvertogen dingen (of wordt er tijdig ingegrepen) en heb ik (nog) geen echte vijanden, dus ik blijf nog maar even hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou stoppen als er geen leuke vragen voor mij meer bij zouden zitten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de echte vragen op Goeievraag nog erger in de minderheid komen. Er zijn globaal drie soorten vragen:

1 - Echte vragen, die een echt antwoord zoeken (hoe werkt..., wat is...)
2 - Vragen over het GV systeem zelf (duimpjes, punten, moderators: sjonge wat een gezeik!) Deze vraagstellers houden zeker ook van vergaderingen die vooral gaan over hoe de vergadering moet verlopen.
3 - Filosofische leuter- en zweefvragen (wat vind jij leuke muziek, wat is een leuke website, wat neem jij mee op vakantie). Hier komt geen eenduidig antwoord op, maar het veroorzaakt gekeuvel dat beter op een chatsite thuishoort.

Wat mij betreft hoeft alleen de eerste categorie op GV te staan.

Deze vraag is er eentje van de tweede soort en ja: in dit geval heb ik de moeite genomen om er eens op te reageren. Maar dan wel om te laten weten dat ik het behoorlijk irritant vind dat er zo veel vragen over GV gaan. Als je niets te vragen hebt, doe het dan ook niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier sluit ik me 100% bij aan!
De laatste tijd zie ik steeds meer dat vragen al door anderen beantwoord zijn, dus heeft mijn bezoek dan weinig nut. Als dit vaak gebeurt, zal ik niet zo vaak meer inloggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoeld dat je de 1e en enige antwoordgeven wil zijn?!?!?!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat maakt niet uit. Ik wil alleen niet in herhaling vallen, en ben daar een keer over gekapitteld.
Overigens, dank voor je reactie.
als er geen goede vragen worden gesteld:PXD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
structurele tegenwerking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra het hier meer een forum wordt i.p.v een vragensite.
Naar mijn mening zijn sommigen hier al flink op weg. :(