Wat is nou een goeie datingsite. Lexa en rp geprobeerd maar weinig resultaat.Ook NA betaling.Brengt me naar de 2e vraag, waar betaal ik nou echt voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (4)

Of ga zelf naar de kroeg en versier wat vrouwtjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das geen goed antwoord....
Je betaald om contacten te maken. Datingsites leven daarvan. Je moet wel je profiel goed invullen en aangeven wat je wilt. Zonder dat werkt het niet. Veel mensen hebben via deze sites relaties gevonden.
13 jaar geleden
Een goede en geheel gratis datingsite is www.knuz.nl. Lexa en RP zijn eigenlijk neppers. Ze hebben een enorm ledenbestand, maar zolang jij zelf geen betalend lid bent, kun je niet zien wie wel betalend lid is en wie niet. Als je niet betaalt kun je geen berichten verzenden of ontvangen, en als je wel betaalt kom je tot de ontdekking dat heel veel leden niet betalen, dus daar kun je dan nog steeds niks mee. Verder zijn er ontzettend veel leden die al maanden niet on-line geweest zijn, maar ook daar kom je pas achter als je je dure geld al gestort hebt. Het is al met al dus een heel vage business, waarvan alleen de exploitant echt profijt trekt. Ik wil niet zeggen dat er op www.knuz.nl geen fakers zitten, maar het kost je iig geen kapitalen. Leuk detail, althans voor mij, op www.knuz.nl heb ik mijn vriendin leren kennen. Volgende week zijn we een jaar samen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je betaalt dus eigenlijk voor iets dat ze je wel beloven maar dat ze in de meeste gevallen niet kunnen waarmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal waar. +!
Er bestaad geen goede dating stie! Wat zoek je?........Ik heb mijn vrouw gewon in de Telegraaf gevonden, een advertentie van € 171,00 en ik heb 10.000 keer terug verdient!!! SUCESSSS!!!!