Gewoon even hernoemen naar .PPT in plaats van .PPS en dan werkt het doorgaans wel goed.

Als het dan nog niet werkt dan kun je de Powerpoint Viewer van Microsoft downloaden.

Ook kun je een compleet (en gratis) office-pakket installeren. Dat heet OpenOffice.org en het Impress-onderdeel daarvan is vergelijkbaar met Microsoft Powerpoint. Daarmee kun je dus ook PPT-bestanden openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon bedankt klasse

Andere antwoorden (3)

Heb je wel powerpoint geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechtermuisknop op het bestand > Openen Met > Zoek Powerpoint op, heb je powerpoint niet kan je altijd powerpoint downloaden of anders download je bv. works of open office.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Powerpoint is een onderdeel van ms Office.
Gratis kan je altijd een powerpoint viewer downloaden.