live mail blijft opeens hangen bij het controleren op post, kan ik hier iets aan doen?

Ik gebruik windows live mail, dat wil ik ook graag blijven doen maar nu staat hij al uren te synchroniseren en er staat een lijst van 77 nog uit te voeren taken.
dit is al de hele ochtend zo (ik probeer het elk uur opnieuw). Klinkt als vastgelopen, iemand een idee?

13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Sluit het programma, desnoods geforceerd. Probeer het opnieuw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer deinstalleren, en opnieuw installeren? Je kan ook even checken bij je instellingen, of hij misschien onnodig vaak checkt voor updates of je mail controleert? Anders ander programma gebruiken, nieuwe kansen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zal wel een mailtje bij zitten die door server niet goed begrijpt, deze is misschien beschadigd of bevat een virus. Vraag bij de provider anders naar hulp!