Ik verwijderde mijn account op Netlog. Toch kom ik terug op mijn pagina met al mijn gegevens als ik m'n naam intyp. Maar inloggen lukt niet meer.

De bedoeling was mijn volledige account te elimineren, maar het enige verschil blijkt dat ik er nu niet meer in kan, maar de pagina bestaat nog steeds, dus alle gegevens en andere onzin die ik destijds publiceerde staat er wel nog steeds voor iedereen om te lezen en nu kan ik er helemaal niks meer aan veranderen. Hoe wordt de pagina definitief verwijderd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Misschien duurt het even voordat de site jouw account helemaal heeft verwijdert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef het tijd. Ook websites met accounts hebben even nodig om al jouw gegevens te verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat duurt even, toen ik mijn pagina verwijderde kon ik eerst nog een tijdje op de pagina kijken, na een weekje ofzo is dat wel weg.
Op Google kan het wat langer duren, voordat de pagina daar uit de zoekresultaten verdwijnt.
Kimath