Kan het? Een Blackberry prepaid los halen en vervolgens bij een willekeurig provider internet abbo afsluiten om te pingen etc.

Blackberry prepaid internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Als je een simlock vrije telefoon koopt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er bb internet bij koopt. Verschilt per provider 7,50-12,50
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEE. Je kunt dan alleen internetten. Niet BB mail. Niet pingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een BB curve gekocht prepaid die van Vodafone gratis internet tot juni maar daar zit een vast nummer aan dus ik kan me eige nummer niet houden nu loop ik met 2mobiwls rond en wacht tot het juni is en dan ga ik me andere nummer weer gebruiken (die is heel makkelijk) dus dan ga ik 12eiro betalen per maand voor internet ik kan gewoon alles pinge internet alles.
en die mevrouw zei dat het zelfde is met andere

als je het niet vertrouwd moet je rond gaan vragen bij providers

succes
13 jaar geleden
Ja kan als je hem simlock vrij haalt en een Blackberry abonement aanschaft (7,50) per maand maar als je dit doet kan je hem net zo goed met een abo halen.

Maar als je niet wilt pingen kan je gewoon mobiel internet pakken. Persoonlijk raad ik Blackberry af maar dat is ieder persoonlijk.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry werkt met een eigen server. Daar zit je dan ook aan vast voor 2 jaar minimaal. En tegenwoordig is Blackberry zo sluw dat je geen sim only Abbo kan afsluiten in combinatie met Blackberry internet. Dus zou het zowiezo in combinatie doen met een normale Abbo als je zeker weet dat je 2 jaar met een blackberry wilt lopen. Stap je tussentijds over naar een andere telefoon, dan Heb je geen internet.