Door wie kunnen je tweets gelezen worden (als je niet gevolgt wordt)?

Zijn er algemene lijsten waar alle tweets van twitters op langskomen?
Of kunnen je tweets alleen gelezen worden door je volgers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (5)

Als je gebruik maakt van hashtags, zoals #goeievraag, en er zijn mensen die op die specifieke hashtag zoeken, dan komt jouw tweet ook voorbij.
Dat gebeurt bijvoorbeeld bij "evenementen" als the voice of Holland (#tvoh). Als je alle berichten daarover wilt volgen, dan zoek je op #tvoh. Als je er berichten over wilt schrijven, zet je dus #tvoh in je tweet.
bamibal
13 jaar geleden
Plus, als je je tweets niet op privé hebt staan, kan iedereen ze lezen door naar je profiel te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al je tweets komen zeker langs in de public timeline:

http://twitter.com/public_timeline

Alleen komen daar per seconde zoveel tweets bij dat de kans dat er veel mensen zijn die net jouw tweet bekijken niet zo heel groot is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door iedereen. Als je op een bepaald woord zoekt, dan krijg je alle tweets die het bevatten (ook zonder hashtag). Daarnaast kunnen je volgers je retweeten en dan gaat je tweet ook de openbaarheid in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het goede antwoord. Wanneer je iets op twitter zet kan het door iedereen gelezen worden. Zelfs als er nu nog niets is wat kijkt naar de hashtag die je gebruikt of keywords die je gebruikt hebt, dan kan dat in de toekomst wel gebeuren.
In Principe kunnen u tweets door iedereen gelezen worden. Zodra u dat niet wilt kunt u het volgende doen om u account voor andere mensen, (die u niet kent dus mensen die u niet als vrienden heeft) te beveiligen.

Klik rechts bovenin waar u naam staat, dan komt er settings, help, switch to old twitter en sign out te staan, klik op settings. U staat meteen op de goede pagina scroll naar beneden. In een geel vak staat in het Engels 'Protect my tweets', daarvoor staat er een vakje als u daar op tikt krijgt u een vinkje. Zodra die er staat kunt u (wat eronder staat) op 'Save' drukken. U moet dan even u password invullen (van u twitter), klik dan op save changes, en het is opgeslagen. U kunt weer gerust verder op twitter.

Alstublieft.