Wat is een goede gratis webhosting?

Eisen:
- 25 MB ruimte is al genoeg
- Veel dataverkeer is niet nodig
- PHP (ini_set() moet ook toegestaan worden)
- MySQL (1 database is genoeg)
- FTP (1 account is genoeg)
- Ik moet een eigen bestaande domeinnaam kunnen instellen

- Gratis! (Ik weet dat betaald beter is, maar ik ben nu op zoek naar gratis webhosting.)

Toegevoegd na 40 seconden:
En geen automatische reclame.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Voor iets van 10 euro per jaar heb je je eigen .nl domein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En voor 25 euro per jaar heb je alles wat je eist hierboven...

Antwoorden (7)

Je kan ook gewoon de moeite doen een paar euro per maand te betalen, dan heb je in een keer veel meer mogelijkheden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit niet mogelijk. Gratis betekent bijna altijd reclame en dan nog kun je geen database en domeinnaam gratis krijgen. Het zal dus toch zoeken worden naar de goedkoopste webhosting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier eens: http://www.woelmuis.nl

Het is gratis, je krijgt alleen een kleine banner op je site. (tja het moet toch ergens van betaald worden..) Eventueel kun je die wegkopen voor maar 2,50.

1000MB schijfruimte
5000MB dataverkeer
en je kan evt je eigen domeinnaam linken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet of betalen of je hebt een slechte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult altijd voor je domeinnaam moeten betalen. Deze moet namelijk ook geregistreerd worden bij Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, als je voor een .nl domeinnaam gaat, of bij een andere instantie voor andere domein extensies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jmdhosting.nl sponsort nog wel eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op.