Als je bij msn 2011 offline weergeven bent en je verwijderd die persoon, blijf je dan offline weergeven voor hem?

Best duidelijk vraag lijkt mij,

Toegevoegd na 11 minuten:
Dus als ik voor iemand offline ben weergeven, en ik verwijder diegene. Blijf ik dan voor hem offline weergeven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee, dan zul je die persoon ook moeten blokkeren, dan blijf je voor die persoon offline