Ik wil geld online verdienen met bv een datingsite, mag je er zomaar geld voor vragen? moet je iets aangeven aan de belastingen? of wat heb ik nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Antwoorden (2)

Je kan niet zomaar een datingsite beginnen en hier geld mee verdienen. Over je inkomsten zal je belasting moeten betalen. En je zal je moeten inschrijven bij de KvK. Bij je plaatselijke KvK kunnen ze je meer vertellen over het opstarten van je eigen bedrijfje (want dat is een datingsite) en aan welke wetten en regels je je zal moeten houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een datingsite misschien wel promoten als affiliate marketeer. Dan ontvang je een commissie als jij een nieuw lid aanbrengt. Een goede datingsite bouwen is ook een optie, maar het is dan maar zeer de vraag of het succesvol wordt met al die grote spelers in de markt waar je tegen moet concurreren (relatieplanet, lexa, parship, e-matching)