Hoe kun je een website blokkeren met internet explorer?

Ja de titel zegt het al hoe kun je een website blokkeren met internet explore?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Ga naar je internet opties (onder de tab Extra), ga dan naar Inhoud. Klik daar op Inschakelen en klik daar weer op de tab goedgekeurde websites. Vul daar de link van de site in en klik op het knopje Nooit. Klik nu op Ok, en sluit alle eerder geopende schermen.

Toegevoegd na 58 seconden:
Als je de opties niet kunt vinden; druk op alt en dan op de e. Dan is het de onderste knop.

Toegevoegd na 5 minuten:
Laatste klopt niet. Na op Ok op nooit te hebben geklikt, moet je eerst nog een wachtwoord invullen, maar dat wijst zich de weg vanzelf.

Als je een bepaalde url wilt blokeren, zorg er dan voor dat je wildcards(*) gebruikt.

Dus als je bijvoorbeeld google wilt blokkeren, typ je: *.google.*
Een wildcard is een zogenaamde joker, wat dus betekend dat dat alles wat .google. in zich heeft word geblokkeerd. (Als je *.google.nl* zou doen, zou bijvoorbeeld google.com nog wel beschikbaar zijn.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als iemand dan een andere browser pakt: werkt 't filter dan ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Alleen bij Internet explorer.