Hoe zet ik mijn Hyves vrienden over naar Facebook? Ik heb fbfriendfinder geprobeerd maar ik weet niet hoe het werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Facebook geeft je de keuze je vrienden te importeren via Windows Live Hotmail, Windows Live Messenger, MSN, Yahoo, Skype, Outlook etc. of gewoon door zelf een email adres in te typen. Hierbij is Hyves niet inbegrepen.
Dus het is niet zo dat je net als via bijv. de Windows Live Messenger op 'vrienden zoeken' klikt en dan een hele lijst krijgt.
En natuurlijk gaat Facebook geen applicatie geven, waarin jij bijv. je Hyvesvrienden naar hun kunnen zetten of andersom, aangezien beide hun populariteit niet uit hande geven.
Dus er zijn een hoop manieren waarop je je vrienden kan aanzetten naar FB te gaan, maar niet in een keer via Hyves. :) (Ps. wat lukt precies niet bij je fbfriendfinder? wat ik hierboven heb getypt werkt niet?)