internationaal betalen

Ik ben te jong voor een creditcard en kan met mijn rabobank jongeren rekening geen paypal gebruiken, er schijnt een site te zijn die voor jou met creditcard iets koopt en dat jij het bedrag dan naar hun overschrijft. Is er zo'n site en zo ja, hoe heet ie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Je kan wel PayPal gebruiken volgens mij, heb ik zelf ook gebruikt. Je kan namelijk geld storten op je PayPal rekening door het naar een bepaald rekeningnummer te storten onder vermelding van een uniek nummer wat je kan vinden in je PayPal account. Kost niets extra hoor!

En wat betreft dat alternatief waar je het over hebt, is dit wat: https://www.3vcash.nl/ ?

Toegevoegd na 1 minuut:
O, nog een opmerking trouwens: ga zuinig met je geld om! Probeer te sparen nu dat nog kan, zal je later veel gemak van hebben!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het gewoon van je bankrekening af wil laten schrijven kan je Ideal gebruiken. Daar heb je tan-codes voor nodig, ik weet niet of je wel eens wat overschrijft... Anders moet je het even vragen aan de persoon die jou bankrekening beheerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kun je gewoon PayPal gebruiken hoor, als je je rekening er niet aan kunt koppelen ligt dat aan de Rabobank en moet je het daar eens vragen.
Maar je kan ook gewoon een rekening openen bij PayPal en daar je geld naartoe overschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb ik ook ongeveer al gezegd...
Binnen Europa kun je gewoon met je Nederlandse bankrekening betalen. Is gratis. Je moet al;leen het IBAN nummer kennen van degene die je wilt betalen. Dat is ook eenvoudig, als je de naam van de bank en het rekeningnummer hebt, dan vindt je op het internet sites, waar je zo het iban nummer berekent. Ook hebben alle nederlandse banken zo’n calculator op het net.
Google maar even op: iban calculator en je krijgt er vele

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de betalingsopdracht moet je altijd 'shared' kosten opgeven, dan kost het jou niets