Is er een mogelijkheid om een gratis site te maken en met een zelfgekozen domeinnaam (dus niet blabla.weebly.com) ofzoiets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.
Wat je wel kunt doen, is; gewoon een blabla.weebly.com (?) site aan maken en deze omzetten naar een .tk naam.

http://www.dot.tk/nl/index.html?lang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet :P. een vriend van mij heeft zoiets, best wel geinig, maar ik ben zn domeinnaam vergeten :).
Kimath
13 jaar geleden
Een .tk domein is hartstikke handig en volledig gratis, komt alleen soms een reclame dingetje voorbij in een balk bovenaan je site.
Je moet ook minstens 30 bezoekers per 90 dagen hebben (makkelijk te bereiken als je de site als je eigen homepage instelt ;) )

Andere antwoorden (1)

Bij moerstaal kan je uit heel veel site-namen kiezen.

Als je fietst en je heet Frank, kan je bijvoorbeeld voor
frank.fietst.nl kiezen, en zo zijn er heel veel mogelijkheden!
echt honderden of meer.
Ze brengen het als een e-mail-adres maar je krijgt er gelijk een site bij. Die is gratis, maar dan staat er wel reclame op, onderaan. Ik geloof dat het 12 euro per jaar kost die reclame weg te halen.