Bestaat hyves in Amerika?

Toegevoegd na 19 minuten:
want als je naar www.hyves.co.uk gaat komt het gewoon.

Toegevoegd na 4 uur:
Maar hoe kunnen die beroemde mensen als selena gomez, justin bieber, christian beadles dan hyves hebben?

Toegevoegd na 4 uur:
Maar hoe kunnen die beroemde mensen als selena gomez, justin bieber, christian beadles dan hyves hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

.co.uk

uk staat toch echt voor United Kingdom wat dus echt Groot-Britannië is.

Of die bestaat? Ja, maar alleen de Nederlandse Amerikanen zullen het kennen (dus van Nederlands bloed of dat ze familie hebben in NL). De rest gebruikt liever facebook en twitter.
Wat moeten ze nou met hyves als je ook facebook kan gebruiken?
Hier in NL is hyves het grootst, maar in Amerika is het net zo bekend als een eenmanszaakje in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alles op het Internet 'bestaat' overal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bestaat wel. Maar ze kennen het niet in Amerika. Ik denk dat ze in Amerika ook wel van dat soort dingen hebben. Maar die wij niet kennen. Ik weet het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hyves is een nederlandtalige site, als je op die co.uk link klikt dan wordt je ook doorgelinkt naar gewoon de ons bekende nl versie.

dus nee het hyves is echt nederlands en dus voor nederlandstalige mensen bedoeld.

los van het feit dat in amerika ook .nl sites op te vragen zijn, lijkt me dat dat niet is wat je bedoeld.

Toegevoegd na 2 uur:
ivm je toevoeging... hun hebben geen hyves, fans hebben gewoon een selena gomeze, een justin bieber... etc hyves gemaakt. Iedereen kan een hyves aan maken over wie of wat dan ook.

Het is alleen verstandig om er niet een te maken waar er al een van is, erg nutteloos als het een goed draaiende hyves is.
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
dan nog wordt het doorverwezen naar een .nl en moet je wel weten te vinden waar je de engelse taal moet instellen. Hoofdpagina is nederlands. Sommige mensen in nederland kunnen nu eenmaal beter engels dan nederlands dus het kan idd handig zijn
In Amerika heb je geen hyves maar facebook, de site waar de makers van hyves hun inspiratie uit hebben geput. Ook al bestaat er een britse link voor hyves dan nog komt het van hetzelfde bedrijf uit NL.

Toegevoegd na 12 minuten:
Die hyves van Justin Bieber enzo zijn gewoon aangemaakt door fans die doen alsof ze een celebrity zijn uit de VS