Hoe wordt habbo sneller?

Bij mij is habbo erg sloom en loopt hij vaak vast.. wat kan ik doen om hem sneller te maken? want hij zegt ook iets van : Te weinig geheugen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (1)

Het probleem zit niet in Habbo maar in je computer.
Je Computer is te traag geworden, om dit op te lossen moet je onderhoud plegen waardoor je pc weer sneller wordt.
Dit zijn een aantal stappen die je gelijk kunt doen.

Het raadzaam als je internet explorer gebruikt om je tijdelijke internetbestanden te verwijderen.

Kies Extra > Internet Opties en verwijder je tijdelijke bestanden.

Verder is het bekend dat Google Chrome een veel snellere browser is en veel minder vaak vast loopt.
Download eventueel deze browser, Firefox of Opera.

Verdere stappen:
Ga naar Systeemeigenschappen (windows toets en pauze break, of deze computer--> eigenschappen).
of klik rechts op "Deze Computer"
hier kun je onderaan bij Computer zien wat je processorsnelheid is en hoeveel ram geheugen je pc nu bevat. 1 GB minimaal en 4 GB is Prima)

Mocht je te weinig hardwarematig geheugen hebben kun je misschien upgraden, je koopt dan groter geheugen en plaatst dat op je moederbord.( dit is zeker aan te raden als je onder de 1GB zit)

Je besturing schijf defragmenteren:
Ga naar Deze computer --> Rechtermuis knop op C schijf--> eigenschappen --> tabblad extra -->defragmentatie. Hier kan je elke harde schijf analyseren en defragmenteren naar wens.
De schijf waar je besturing op staat is het belangrijkst, dit is meestal de C schijf.

Als je te weinig ram geheugen hebt kun je eventueel je virtueel geheugen vergroten, je maakt dan gebruik van je harde schijf (mits deze niet al helemaal vol staat), er wordt een deel gereserveerd als werkgeheugen, wel is dit een stuk trager dan het ram flash geheugen.

Virtueel geheugen vergroten:
Ga naar Systeemeigenschappen (windows toets en pauze break, of deze computer--> eigenschappen).
of klik rechts op "Deze Computer"
Ga vervolgens naar geavanceerd, vervolgens naar prestaties-instellingen --> dan wederom naar geavanceerd en onderaan ziet u virtueel geheugen --> klik op wijzigen. Hier kan je de instellingen veranderen van je virtuele geheugen. beter is daarbij in het geval je meerdere aanwezige harde schijven hebt, het virtuele geheugen op de harde schijf te zetten waar de Windows installatie niet op staat.

Mocht dit alles niet helpen is het misschien beter om ( mits je pc over voldoende geheugen beschikt) je besturing er opnieuw op te zetten.