waarom komen de mails van 'goeie vraag' steeds aan in mijn map 'ongewenst'?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij betekent dat dat er een virus kan inzitten en dan open ik het niet!!

Antwoorden (3)

dat kun je instellen
als je de mail aan klikt staat er bovenin een geel balkje. daar staat als het goed is in deze mail niet ongewenst maken. zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan je wel veranderen hoor je kan gewoon bijvoorbeeld goeievraag bij je contakt personen zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een beveiligingsinstelling. Jouw mailprogramma markeert de mail als mogelijk ongewenst.

Om dit te voorkomen klik je rechts op de mail en wijzig je de beveiligingsinstellingen. Als je aangeeft dat de mail niet ongewenst is, dan wordt die terugezet in Postvak IN. Dat is eenmalig.

Als je het adres toevoegt aan de lijst met vetrouwde/ beveiligde afzenders dan komt alle mail van Goede Vraag voortaan in Postvak in.

In bijgaande afbeelding geldt dit voor Outlook 2010. Voor andere programma's zal het vergelijkbaar werken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Meer informatie op onderstaande bron. Hierin staat het ook voor de eerdere versies.