op welke site kan ik makkelijk veel foto's nerzetten... en dat andere het ook weer makkelijk kunnen downloaden.

liever met veel tegelijk up en down loaden, niet 1 foto per keer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als het alleen gaat om het versturen van veel foto's naar andere mensen, kan ik Wetransfer aanraden. Tot 2gb gratis uploaden, meerdere bestanden tegelijk, gratis.
http://www.wetransfer.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Photobucket: http://photobucket.com/
Je kunt er in ieder geval meerdere tegelijk uploaden, je kunt binnen je account diverse mappen maken die je onafhankelijk van elkaar wel of niet beveiligt (dus helemaal openbaar, of alleen toegankelijk met een wachtwoord, of helemaal privé waarbij je nog wel de link per foto kunt doorgeven aan anderen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Picasa Webalbums van Google kunt u voor 1024 MB aan foto's neerzetten. U kunt deze in albums ordenen en de toegang openbaar instellen of beperken tot een aantal mensen.

http://picasaweb.google.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Picasa is leuk,je kunt je foto's er ook bewerken.+
Een Picasa Webalbum is heel handig. Je de foto’s niet vooraf met een beeldbewerkingsprogramma te verkleinen want het formaat wordt automatisch aangepast. Het is een gratis programma van Google. Als je nog geen Google-account hebt, klik je op “Een Nieuwe Google account maken en aanmelden voor Picasa-webalbums” en volg je de stappen. Je kunt aangeven dat alleen mensen die het volledige adres van het album kennen het mogen bekijken. (Of er voor kiezen dat iedereen de foto's mag zien).
http://picasaweb.google.com

Toegevoegd na 36 minuten:
In de tweede zin ontbreekt na Je: hoeft
Amadea
13 jaar geleden
www.fotothing.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.Mediafire.com is zeer handig geen wachttijden en geen download limiet je kunt er zelfs meer downloads tegelijk aan zetten hier kun je zoveel uploaden als je wil maar let wel op het bestand mag niet groter zijn als 200mb maar dat verwacht ik niet met een foto :)

Toegevoegd na 1 minuut:
oh en BTW je bestanden worden nooit verwijderd je kunt ze wel zelf verwijderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het ook makkelijk via Hyves doen. Wel zo leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Picassa is goed en gratis. Ga eens op google en tik "gratis fotoopslag" of zoiets