Mijn Shockwave Plug-in loopt telkens vast?

Als ik op Youtube.nl een filmpje wil bekijken loopt hij helemaal vast, en hij reageert dan niet meer, en er komt dan uiteindelijk te staan: Adobe Flash plug-in is gecrasht. Dit gebeurt bij alle webbrowsers.
Dus hoe is mijn vraag hoe kan ik dat herstellen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ik gebruik voornamenlijk Google Chrome

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Shockwave verwijderen en de nieuwste versie installeren.

Toegevoegd na 1 uur:
Adobe Shockwave Player is te downloaden op;
http://get.adobe.com/shockwave
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan proberen om je "TEMP" directory te legen, deze veroorzaakt nog wel eens vastlopers.

Je TEMP directory staat (afhankelijk van je windows versie) in de documents --> local settings

Probeer anders idd shockwave helemaal te wissen en dan opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuwste update installeren