Waar kan ik online MSN-en?

Waar kan ik online MSN-en (dus zonder het programmaatje, maar in de browser)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Het beste antwoord

Microsoft heeft zelf ook een online versie van Live Messenger. Wanneer je inlogt op je Live/Hotmailaccount kun je rechtsbovenin aangeven dat je wilt chatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord, want vereist geen derde betrokken partij aan wie ik mijn password zou moeten laten weten.

Andere antwoorden (6)

www.meeboo.com
Daar kan je de meeste chat protocollen gebruiken.
Het is ook gebruiksvriendelijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.ebuddy.com kan je inloggen en gewoon zonder programma te downloaden, chatten met je msn account ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je was me net voor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ja ik wou net zeggen ik was klaar met het antwoord en er stonden er nog 3 bij xD
Je kan Ebuddy proberen ;)
het werkt wel met het account van je MSN, maar je hoeft er niet een heel progamma voor te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.e-buddy.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ebuddy dat is hadigst en je kan ook een ebuddy id gratis krijgen en dan kan je hyves en msn en alles tegelijk doen als je wilt chatten of emailen!.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al gezegd is eBuddy de beste, even een gratis eBuddy ID aanmaken en dan kun je overal makkelijk online, maar dan hier; http://web.ebuddy.com/