Is deze site te vertrouwen?

is deze site te vertrouwen: je moet hem kopieren als je op internet gaat.
http://www.planet49.nl/cgi-bin/wingame.pl?partner_pk=48&wingame_pk=57&sub_id=9177&ce_cid=005rNlfiVBnl1JG.tp1ZrVicX6000000

zoja hoef je dan ook geen abonament te betalen als je die prijs krijgt?

Alvast bedankt :-))

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

http://www.mywot.com/en/scorecard/planet49.nl

Nee. Is niet safe. Net als iedere andere site zoals deze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de site zal best te vertrouwen zijn maar ik schat de win kans zeer klein in ! maar daar in tegen zul je wel in ruime maten spam over de mail krijgen en een hele hoop reclame meuk op je post adres! het stikt de moord van dit soort flauwekul op het internet! het gaat maar om èèn ding en dat is hun meuk promoten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja
LET OP: besef wel dat ze je kunnen bellen waneer hun willen.
je krijgt via je telefoon veel reclame.

wel betrouwbaar. maar ik zal het niet doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Is niet te vertrouwen.
De actie is al voorbij, als je naar de actie voorwaarden kijkt staat er >>> De Actie loopt van 1 januari 2010 tot en met 31 december 2010

Ik had ook een paar mnd geleden deze site gezien en vertrouw het op 1 of ander manier niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, minnetje op het verkeerde antwoord >_>
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft niet kan gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
compens. +
Niet aan beginnen. Voor dat je het weet zit je ergens aan vast waaraan je weinig kunt veranderen. Vaak is het ook een truuk om je in een bestand te hebben waarna je later niets als rotzooi krijgt opgestuurd. De emailadressen worden met een robot gemaakt en worden met duizenden verspreid. Viagraverkoperz zijn hier sterk in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe het niet Stefano, waarom zou je.
er is meer in het leven dan een zgn prijs.