Vanaf je 15e, met toestemming van je ouders. Zie onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik was 16 toen ik het aanvroeg bij de bank(rabobank)
maar ik denk dat dat wel wat eerder kan moet je gewoon even naar de bank gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan het gewoon altijd. maar voor je 16e moet je wel toestemming hebben van je ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, pas vanaf je vijftiende mag het, en dan nog met toestemming van je ouders.
Tot 15 jaar.Ben je jonger dan 15? Dan kunnen je ouders voor jou een spaarrekening openen. Je kunt dan bij het internetbankieren van je ouders de gegevens van je rekening inkijken.

.Vanaf 15 jaar.Ben je 15 jaar of ouder? Dan kun je, als dat mag van je ouders, je eigen rekening Rabo InternetBonusSparen openen. Je hebt hiervoor wel Rabo InternetBankieren nodig. Je kunt dan gemakkelijk geld overmaken van je Rabo JongerenRekening naar je spaarrekening én weer terug.

.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra je een rabobank pas hebt kun je het aanvragen
ik ben 13 en heb het al
Kijk gewoon even op rabobank.nl