Ja ik heb daar ervaring mee... maak een account aan, betaal via ideal.... je krijgt een mail ter bevestiging met je lotnummer en als je een prijs wint krijg je het op je rekening gestort.

Je kan ook aanvinken dat je een sms wil ontvangen als je wat wint, die volgt ongeveer halverwege de volgende dag.

Toegevoegd na 3 minuten:
ivm met ander antwoord.

Ik lees de vraag als een lot bestellen (niet als automatisch meespelen) dat heb ik trouwens wel ook gedaan en via internet geregeld.

Je mag trouwens wel je laatste eindcijfer zelf bepalen als je dat wil.
13 jaar geleden
Ik ook,alleen heb ik gekozen voor een maandelijkse afschrijving via de bank.
veilig en probleemloos.
ben wel alweer gestopt omdat ik toch nooit wat won :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie bijgaande link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik speel automatisch mee, elke maand word er 15 euro afgeschreven en je krijgt een lot thuisgestuurd.
gaat prima, je kan kiezen tussen een vast of een wisselend nummer.
opzeggen een maand schriftelijk van tevoren.