Kan het Tele2 modem met ingebouwde router met Ziggo-internet?

Ik heb op een modem van Tele2 met ingebouwde router, binnenkort stopt mijn Tele2 Internetabonnement en ga ik door met Ziggo. Weet iemand of ik het modem van Tele2 kan gebruiken of zal ik een nieuwe router moeten aanschaffen voor bij het Ziggo modem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Een Tele2 modem met ingebouwde router werkt niet met Ziggo. Ziggo werkt via de Kabel en Tele2 via ADSL wat een heel andere techniek is.
Omdat je bij Ziggo toch een nieuw modem zou moeten kan je het beste hierbij de juiste router kiezen waar dit ook gewoon in zit.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, voor iedere nieuwe provider heb je een nieuw modem nodig. Die krijg je gratis bij je abonnement in de simpelste uitvoering en soms moet je bijbetalen voor een uitgebreidere uitvoering (draadloos).