Ik wil een dongel kpn ga niet downloaden kost 20 euro per maand wat komen er voor kosten bij dan nog ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou toch even op trosradar.nl kijken, een waarschuwing voor als je aan je zogenaamde fair-use policy zit krijg je alleen binnen als je internet op je telefoon hebt. als je een dongel gebruikt moet je dit zelf in de gaten houden, wantttt voor elke mb boven je bundel betaal je. (en niet zo zuinig ook)

500mb is snel behaald, een mooie afbeelding kan al snel oplopen naar 5mb (100 afbeeldingen) de 20 euro bundel is volgens mij 2gb. (x4)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik haal met mijn telefoon elke maand mijn fair-use. (300 tot 400 mb) dus ben ik vaak na 2 weken al afgesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je beneden de 500 mb per maand blijft aan download kost het je niets extra's. Daarboven 4 ct per MB. Sms en kost 16 ct per sms en zit niet bij je bundel in. Als je nu een abonnement afsluit (1 jaar) betaal je de eerste 4 maanden € 10,00 per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet downloaden?
Iedere website die je bekijkt wordt er iets gedownload. Afhankelijk van het aantal afbeeldingen e.d. kan dat best oplopen. Om aantal MB'n te beperken kan je je browser instellen dat b.v. die afbeeldingen niet automatisch worden gedownload.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij normaal gebruik (surfen en emailen) zal het je niets extra kosten. En je kunt gerust kleine dingen downloaden hoor, kpn biedt een 500 Mb vrijheid. Kom je er een keer overheen dan moet je een beetje bijbetalen voor de extra Mb's