Hoe komt het dat men soms zijn eigen cam niet kan zien op MSN, terwijl de andere je dan wel ziet.

De cam staat aan (lichtje brand) en toch krijg je dan een rood kruisje, terwijl men aan de andere kant je cam wel ziet. Hoe kan men dat verhelpen?

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik heb het over MSN

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb geen idee. Ik denk dat je het beste MSN daarover kunt mailen. Ik heb er ook meerdere keren last van gehad. Msn doet wel eens vaker bij mij raar. Net zoals een microfoongesprek. Dan hoort de ander je, terwijl je dat zelf niet kan zien. Erg vreemd...

Toegevoegd na 22 seconden:
Ik heb trouwens geen mcafee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mcafee staat er om bekend om te conflicten met webcams, hier door kan het komen. Google maar even op zoiets.

Verder zitten er ook gewoon bugs in wlm, soms zijn services een tijdje niet beschikbaar, zoals tekenen bij mij dan, soms zie ik webcam uitnodigingen ook niet. gewoon een bug.