Ik plaats bij zowel Marktplaats alsook Speurders wel eens exact dezelfde advertentie, in gelijkende rubrieken. Op MP goed gelezen, op Speurders niet.

Het valt mij op dat de advertenties op Marktplaats goed bekeken en met grote vaart pagina's naar achteren schieten, terwijl op Speurders precies dezelfde advertenties op nauwelijks bekeken en in slakkentempo pagina's achteruit gaan. Hoe is dat mogelijk? Wordt Speurders dan zo enorm weinig bezocht? Jullie ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

Marktplaats is vele malen populairder dan Speurders. En omdat op marktplaats veel meer advertenties worden geplaatst, verdwijnt je advertenties weer veel sneller naar achteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mijn ervaring is dat Speurders inderdaad veel minder bezocht wordt.
Persoonlijk kijk ik ook alleen op marktplaats als ik iets nodig heb en plaats ik mijn advertenties ook alleen maar op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dezelfde ervaring met Marktplaats. Mijn advertenties verdwijnen inderdaad in sneltreinvaart naar achter, zelfs op de dag van plaatsing.