Thunderbird wil niet meer verzenden

Ik gebruik Mozilla thunderbird al emailproggie alleen sinds kort kan ik geen email meer verzenden. De accountinstellingen zijn goed. Als ik op de verzendknop klik gebeurd er helemaal niets; zelfs geen foutmeldingen als ik bijv. bewust geen onderwerp aangeef ofzo. Uninstallen en opnieuw installeren werkt niet...het blijft hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Heb je alleen geprobeerd naar een specifiek email adres te sturen? Het blijkt dat thunderbird een check doeet of het domein bestaat. Zo niet, dan wordt de mail -zonder foutmelding- niet verstuurd.

Zie hier iemand met hetzellfde probleem: http://getsatisfaction.com/mozilla_messaging/topics/thunderbird_3_1_5_doesnt_display_errors_when_it_refuses_to_send_out_email