Ik wil graag Sitecom beveiligen, hoe moet dat?

Ik wil mijn internet beveiligen, ik ben ook al op een site geweest met veel nummers maar als ik met admin en admin inlog lukt het niet.

Weet iemand een oplossing. Ik heb natuurlijk een draadloze router.

Kan ik dit resetten of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar gaat dit over? - Wat is Sitecom?
- Wat bedoel je met "Internet beveiligen"? Virusbescherming, spambescherming, trojans, wormen, andere malware, meeliften, ...?
- Wat bedoel je met "een site met veel nummers"? Wat voor nummers? Pop, rock, klassiek?
- Waar log je in met admin en admin - op een site, op je computer, op je modem, op je beveiligingssoftware?
- Je vraagt om een oplossing. Een oplossing _waarvoor_? Wat is je probleem?
- Hoezo heb je "natuurlijk" een draadloze router? Ik heb wel een modem, maar "natuurlijk" geen router. En mijn modem is "natuurlijk" juist niet draadloos.
- Wat wil je resetten? Je ziet, jouw vraag roept meer vragen op dan je stelt.

Het beste antwoord

Probeer het eens met geen username en als wachtwoord: sitecom
Nog geen succes?
Aan de achterkant zit een piepklein gaatje.
Tandenstoker erin duwen en 10 seconden blijven drukken.
Dan is ie weer fabrieksnieuw. Maar al je instellingen moet je dan opnieuw maken.
AWM