ik heb een ipad gekocht en om hem op te starten moet je een Itunes account hebben, waar kan ik deze aanmaken?

ik wil ook een account waarbij ik mijn creditcard gegevens niet hoef op te geven. mijn vraag is dus eigenlijk of ik de link kan krijgen waar je dit aan kan maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een account aanmaakt in de Nederlandse iTunes store, dan zit je ook vast aan de Nederlandse Appstore. Laat het nou net zo zijn, dat de Appstore van Nederland verschilt met de Appstore van de Verenigde Staten. En als je dan een leuke applicatie tegenkomt die alleen in de Amerikaanse Appstore te krijgen is, dan moet je ook een Amerikaanse iTunes account hebben.

Bij de registratie van een Amerikaanse account, ben je wel verplicht om je creditcard gegevens achter te laten. Heb je geen creditcard of wil je je creditcardgegevens niet afstaan, geen paniek, er is een truc om dit te omzeilen.

Het omzeilen is erg makkelijk en zelfs voor beginners goed te doen. Lees hieronder de instructies.

1. Open iTunes en ga naar de iTunes Store. Als je nog bent ingelogd met je Nederlandse account, log dan uit.

2. Ga helemaal naar de onderkant van de pagina, naar “Mijn Store”, en selecteer United States.

3. Ga nu naar de rechterkant van de pagina en klik op Redeem, onder het kopje ”Quick Links”.

4. Ga naar deze pagina om een code op te halen voor een gratis album.(http://www.tunecore.com/freealbum)

5. Voer deze code nu in bij Redeem, in iTunes.

6. Er wordt nu om een AOL of Apple ID gevraagd, maar dit kun je overslaan.

7. Klik nu op Create New Account, linksonderaan het scherm.

8. Klik vervolgens op Continue totdat je bij de accountgegevens komt.

9. Vul nu een willekeurig Amerikaans adres in. Kijk hiervoor op Yellowpages.com of Hotels.com

10. Bij de betalingsgegevens is de optie None afgebeeld. Deze optie moet je selecteren en klik daarna weer op Continue.

11. Klaar! Je kunt nu je iTunes account gebruiken!

Update 6 december 2008: Deze methode doet het al geruime tijd niet meer, omdat er geen gratis Redeem codes meer worden vrijgegeven.

De volgende methode zou op dit moment wel goed moeten werken:

1. Ga naar de iTunes Appstore.

2. Kies een gratis applicatie en klik op “Installeer“.

3. Er wordt nu gevraagd om in te loggen of om een nieuwe account aan te maken. Kies voor het maken van een nieuwe account.

4. Vul de benodigde gegevens in en klik op “Volgende“.

5. Je kunt nu voor de optie “Geen” kiezen, waardoor je dus geen creditcardgegevens hoeft af te geven.

6. Vul je emailadres in en verifieer je account.

7. Klaar! Je hebt nu een iTunes account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet em eerst op itunes instaleren registeren,
En dan de ipad aansluiten dan vraagt ie van zelf wel zien hoe je em moet instaleren!