Hoe kan ik op het paneel van onze netwerkverbinding bij KPN komen?

Hoe is het mogelijk om op het voorkeurenpaneel van onze netwerkverbinding te komen (via Thomson)? Wij zitten bij KPN.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via 192.168.1.254 , 192.168.2.254 of 192.168.1.1 kom je in de webinterface. Ga vervolgens naar "Thuisnetwerk".

Dat 127.0.0.1 wat mijn voorganger roept, is localhost, dus niet je router.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Typ in de balk waar je normaalgesproken een website intypt: 127.0.0.1 en als dat geen reactie geeft, voer dan je ip adres in.

Toegevoegd na 17 uur:
Ik hoor dat het geen standaard iets is dat de localhost je doorstuurt. Bij mij is dit wel het geval, sorry!