Hoe stuur ik een tweet via mijn mobiel zonder internet?

Ik vermoed dat ik erg 'uit de tijd' ben, maar ik gebruik geen internet op mijn mobiel. 'Vroeger' (nog geen jaar geleden) kon ik evengoed tweets versturen via sms. Nu lukt me dat niet meer (ze komen niet aan) en ik vraag me af of die functie niet meer bestaat.
Op allerlei help-sites vind ik ook niets meer over deze mogelijkheid en gaat het alleen over twitter via internet op je mobiel.
Weet iemand of ik nog te helpen ben met mijn 'oude' mobiel?

Toegevoegd na 6 dagen:
ANTWOORD
Via een andere site heb ik het antwoord gevonden.

Log in op twitter en ga naar je settings.
Klik op 'mobile' en daar staat het telefoonnummer dat je kunt gebruiken voor het zenden van tweets via sms.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij werkt dat niet in NL idd, in buitenland wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het antwoord al hebt,waarom sluit je de vraag niet ?

Antwoorden (4)

Twitter is een internetsite. Je moet dus echt verbonden zijn met het internet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet echt internet voor hebben of een computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twitter is een internetsite, en als je dan geen internet op je mobiel hebt dan kan het helaas niet. ik heb het namelijk zelf ook geprobeerd maar het kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twitter is zelfs in eerste instantie gemáákt voor gebruik met sms. Maar de snelle opkomst van mobiel internet en de smartphone heeft die functie naar de achtergrond gedrongen. In Nederland is dit dan ook niet mogelijk. In veel andere landen wel. Tot je een smartphone hebt moet het dus gewoon op de PC!