Bestaat er ook mobiel internet die je via het kabeltje wat bij de ipod touch 4de generatie zit geleverd kan gebruiken?

Eventueel zit ik te denken aan een extra verleng kabel er tussen aangezien een usb stisck of iets dergelijks er hetzelfde als uitgang uitziet als het kabeltje wat bij de ipod touc 4de generatie zit.

Mobiel internet Prepay!
Geen abonnement.

Toegevoegd na 54 seconden:
stisck moet stick zijn

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik wil dit voor als ik op plekken ben waar ik geen gebruik van een hotspot kan maken

Toegevoegd na 1 uur:
Zou mobiel internet prepaid met dongel (KPN) een optie kunnen zijn? er zit een usb verlengkabel bij geleverd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

het kabeltje dat bij de iPod Touch zit past alleen op producten van Apple, en wordt slechts gebruikt om het apparaat op te laden en data te synchroniseren met de pc.
Die kabel heeft niets met internet te maken.

Toegevoegd na 54 seconden:
Een iPod Touch kan gewoon via WiFi op internet.
Kimath
13 jaar geleden
Als je internet hebt op je iPod kan je deze via tethering gebruiken op je laptop.

Er zijn verschillende manieren om dit te realisteren. Op google vind je ongetwijfeld meer info.