waarom laden youtube filmpjes op mijn labtop erg lang?

het ligt niet aan de beveiliging want op een andere labtop heb ik dezelfde beveiliging en speelt het filmpje meteen af de beveiliging is ziggo internetbeveiliging

Toegevoegd na 1 uur:
vroeger voordat de beveiliging erop was deed die het meteen als ik op het filmpje klikte (labtop werd/word nooit verplaats dus locatie vanaf router veranderd nooit)

Toegevoegd na 2 uur:
somige filmpjes maakt niet uit hoelang het duurt starten meteen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kijk of er updates er zijn. Misschien moet je je flash player geupdate worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zal niet aan de beveiliging liggen maar aan de overdracht.De meeste laptops kunnen draadloos maar 54Mbs laden terwijl de router hiervan een veelvoud doorgeeft als dit via een kabel geschiedt.En wat ook vaak de oorzaak is bij een draadloze overdracht is de afstand router laptop.Het kan best zijn dat er tussen de twee ruimtes waarin deze zich bevinden een hoop (beton)ijzer zit.En dan vertraagd de boel nog meer.

Toegevoegd na 2 uur:
Dat heb ik hier ook als ik de WEP of WPA beveiliging van de router afgooi draait de laptop ook 135 Mbps.Maar dan kunnen de buren ook op je verbinding meeliften.En ik heb hier ook ziggo,niets mis mee.Dus daar ligt het niet aan.