hoe kan ik website laten denken dat ik gebruik maak van een ipad,android,blackberrt

Hoe kan ik een site, zoals hyveslaten denken dat ik de site bezoek vvia een iPad, Android telefoon,blackberry,iphone.. ik ben hier wel nieuwsgierig naar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Voor hyves kun je naar mobiel.hyves.nl gaan.

Voor andere sites is het meestal ongeveer het zelfde.
mobiel.[address] of m.[address].

Ook al ziet hij jou computer dan niet aan voor een telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je op je website een script laat draaien die een browser check doet en zoekt naar een mobile device definition file, dan kun je deze auto laten redirecten naar je mobile website.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ah, ik denk dat ik je vraag beter begrijp nu :P in dat geval, volg de tip van ivar! De mobiele website URL intypen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je sites laten denken door de "user agent switcher" app in FireFox te gebruiken.