Iemand vraagt waarom ik hem heb verwijderd van facebook, wat kan ik daar op antwoorden?

Ik ken hem vaag van vroeger, maar ik vind het een beetje enge gast, dus ik wil liever niets met hem te maken hebben. Of zal ik het gewoon negeren?

13 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Het beste antwoord

Ik zou hem lekker negeren. En als je toch een bericht stuurt, doe het dan alleen via facebook en niet per mail ofzo, anders blijft hij je daar misschien ook nog lastigvallen.

Toegevoegd na 1 uur:
Als het echt vervelend en ongemakkelijk wordt kun je verder gaan dan iemand alleen 'ontvrienden' zoals je gedaan hebt. Een persoon ontvrienden en uit je vriendenlijst verwijderen betekent nog steeds dat iedereen je Facebookprofiel zoeken en vinden, en je een bericht sturen.

Als oplossing wordt aangeraden om de persoon ook te blokkeren en als dat ook niet helpt melding bij facebook te maken.

Eén en ander wordt toegelicht op zdnet (zie link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Je bent niet verplicht om hem te antwoorden, toch?
Dus ik zou er verder gewoon niet op ingaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je je facebook account voor je werk hebt en hij daar niet in thuis hoort.
En anders gewoon de waarheid.Dat je hem niks te melden hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon negeren
capthavoc
13 jaar geleden
Zeg dat je interesses niet meer dezelfde zijn als vroeger.
Dan heb je niets miszegt en je laat hem beleefd in het ongewisse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg gewoon dat je niet meer in het verleden kijkt, en in het heden wil leven. of zeg gewoon dat je 'm eng vindt, al is dat wel een beetje sneu...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hóeft natuurlijk niets terug te zeggen, maar je kan hem altijd vertellen dat je het nutteloos vind om mensen waar je niet meer veel mee omgaat op je facebook te hebben, dat klinkt niet zo raar namenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg dat hij iemand is die je toch nooit spreekt en dat je niet alles wil laten zien en weten aan iemand uit een ver verleden.
of zeg gewoon dat je aan het opschonen was en dat je toch al lang niets meer van hem gehoord had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niets met hem te maken wil hebben, gewoon negeren. als dat toch op een of andere manier niet kan, zeg duidelijk maar vriendelijk waar het op staat. ik heb mezelf van facebook afgehaald om dit soort situaties trouwens. mensen met wie je goede vriendschap hebt houden toch wel contact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ontvrienden" : dat is DE trend van 2010 en daar wilde jij ook aan mee doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hem toch maar vaag kende en verder geen interesse in hem hebt. (dat van dat enge gast zou ik maar niet zeggen ;)). Als je zegt dat je op facebook graag alleen maar mensen wil hebben staan die je heel goed kent dan lijkt me dat ook een goede reden.

Maar negeren is ook altijd een mooie optie natuurlijk, niets mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet antwoorden. Als je dat wel doet is dat voor hem weer een aanleiding om daar weer op te reageren. Dan wordt het binnenkort misschien stalken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bepaald toch zelf over je bestand van facebook.
Jammer maar helaas voor die persoon.
Ik zou me druk maken waarom ik niet bij jou in Facebook sta. haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon negeren dan zegt hij vast niks meer.