Twitter verwijderd. Wat nu?

Ik heb mijn twitter account verwijderd maar ik wil 'm weer open maken. Kan ik niet weer mijn account terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, je zult een nieuw account moeten maken om weer op twitter te kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zie het als het echie, als je iets weggooid komt het in de prullenbak terecht, weet je zeker dat alles daarin weg kan, dan bevestig je dat door hem buiten in de container te gooien, vuilniswagen komt langs, je hebt je akkoord gegeven...

Dat krijg je ook niet meer terug.

Weg = weg
13 jaar geleden
De database van Twitter schoont alla minuut op zodra je het account verwijderd. Er worden geen datafeeds specifiek voor gebruikers bewaard. De eigen backup die ze draaien voor het geval er een crash zou plaats vinden gaan ze nooit vrijgeven.

Je zult dus inderdaad gewoon opnieuw moeten beginnen.