Hoe zoek je in Google op een term die eindigt met een + ?

Ik probeer te googlen op 'qnap 119+', maar de resultaten zijn alleen maar gebaseed op 'qnap 119', dus zonder de +

Het is een netwerkschijf van het merk qnap en die leveren zowel een type 119 als 119+

Let wel, het gaat me niet om het apparaat, maar wel hoe ik moet zoeken naar het model met de uitgang +

13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

door het tussen haakjes te zetten.

dus: "qnap119+"

Toegevoegd na 2 minuten:
hier nog een link met alle functies die je kan gebruiken om te zoeken met Google

Toegevoegd na 13 minuten:
Zinsdeel zoeken
Door gebruik te maken van aanhalingstekens (“zinsdeel”) kan u aangeven dat u een exacte overeenkomst wenst met de door u ingegeven woorden.
dit systeem was misschien redelijk nuttig
“dit systeem was misschien redelijk nuttig”

U kan ook een wildcard gebruiken als u niet geheel zeker bent van de exacte woordcombinatie die u zoekt.
“dit systeem was misschien * nuttig”

Deze manier van zoeken is soms ook nuttig voor zoekmachine optimalisatie doeleinden.
Noot : In sommige gevallen kan het mogelijk zijn dat u een plus teken moet gebruiken om vaak voorkomende woorden verplicht mee op te nemen in de zoektocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zoekt op qnap 119+

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=qnap+119%2B&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

dan vindt hij (derde resultaat) wel QNAP TS-119P+, waarbij duidelijk is dat hij de + in het zoeken wel meeneemt.

Het probleem is dan wellicht dat 119+ gewoon niet gevonden wordt.

Als ik zoek op Notepad++ dan staan de results met Notepad++ toch echt bovenaan.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik vindt ook op de site van Qnap geen model 119+, wel 119P+, maar die wordt in Google dan ook gewoon gevonden als je op Qnap 119+ zoekt.

Het probleem lijkt dus echt dat er geen qnap 119+ is.

Ik krijg ook als ik op C++ zoek iets heel anders dan wanneer ik op C zoek.

Google neemt dus die plussen gewoon mee, daar hoef je niets voor te doen.
rose