iemand blokkeren op facebook? hoe gaat dat?

Ik wil mijn ex blokkeren op facebook.
Ook haar nieuwe vriendin. Maar facebook is veranderd. Volgens mij kan je nou alleen mensen blokkeren die al toegevoegd zijn aan je vriendenlijst.
Ik heb ze dus niet in mijn vriendenlijst en ik wil ook helemaal niets ontvangen van hen.
Gisteren heb ik mailtjes ontvangen van die vriendin van mijn ex. Ze wilde weten hoe iemand hij was en allerlei gekke dingen heeft ze nog gezegd maar ik wil nooit meer aan hem denken.
Dus ik heb van zijn profiel op Deze persoon rapporteren/blokkeren geklikt maar nog steeds ontvang ik van die domme mailtjes van die vriendin van hem.
Ook wil ik mijn ex blokkeren.
Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je naar hun profiel gaat en je klikt op blokkeren, vink dan ook de optie aan "blokkeren".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Moet je naar je ex haar pagina gaan en dan helemaal beneden links en dan staat er vriend(in) blokkeren verwijderen.