Zijn er piek en daluren hier op VG?

Het is zo stil hier....

VG = GV (Goeievraag)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja hoor en dat is publiek geheim...

Nu is het daluur... :-)) etenstijd nu...

Toegevoegd op 02-06-2009 18:35:37
´s morgens van 9 tot 11 en ´s avonds van 20 tot 23 uur dan is het het drukst in mijn optiek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij kunt het weten! +1

Andere antwoorden (3)

Echo echo echo!!!!

Was mij nog niet opgevallen.. Waar kan je dat zien dan? Of krijg je weinig antwoorden?

Op VG? of GV;-)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noem het voortaan Vage Gasten ipv Goeie Vraag...
De meeste mensen zijn eten, dus nu zitten we in een dal-uur. De meeste websites hebben trouwens piek en daluren, behalve als ze drukbezocht en internationaal tegelijk zijn.
Eigenlijk is zelfs dan te merken dat er piek en daluren zijn, aangezien Amerika wakker wordt en de bezoekersaantallen ineens veel meer worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij was het met Pinksteren erg rustig.
Logisch: Mooi weer. De nachtelijke uren zijn ook
daluren, vermoed ik.