Twitter.com heeft een nieuwe versie, maar nu kan ik niet meer zien of er een Direct Message is binnengekomen. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen?

Aub geen tips geven over andere programma's waarmee je twitter kunt beheren, want die werken niet goed op mijn pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een DM hebt ontvangen, krijg je een blauw stipje onder het envelopje in de bovenste zwarte balk van de website.

Toegevoegd na 13 uur:
Oeps, "messages" dus!