Hoe krijg je internet pagina groter?

Het lukt niet om de pagina te vergroten door op vergroten te klikken. Op bureablad staat het ook al klein.

Stel ik wil naar marktplaats, krijg ik het in een klein venstertje en niet groter.

Toegevoegd na 11 minuten:
Heeft een jongen opgezeten, die het niet wist en heeft iets verkeerd gedaan, maar krijgen het nu niet meer goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
10.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een herstelpunt van voordat die jongen eraan gezetn heeft.

Antwoorden (8)

Ik begrijp je vraag niet goed. Welke browser gebruik je? Als je je cursor in de hoek van een venster plaatst kan je dat venster toch uittrekken? Ieder volgend geopend venster neemt die maat aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
titelbalk dubbel klikken, dan beslaat de pagina het hele scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nienke, kijk even naar je beeldscherm resolutie. Klik met rechts op een leeg stuk beeldscherm, heb je zat van ;-) en dan opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl en naar onder scrollen.

Toegevoegd na 19 seconden:
grapje, naar boven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CTRL-SHIFT-+(plus) in één druk
verkleinen: CTRL , SHIFT ,- (minus) in één druk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar je bureaublad, rechtermuis klik, kies voor 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Instellingen'. Bij 'Beeldschermresolutie' zie je een schuifdingetje staan. Probeer die eens wat naar links te schuiven en klik op 'Toepassen'. Kijk of het weer was zoals het was en klik op 'OK'.

(Ben uitgegaan van Win XP, hoop dat het bij Vista/7 ook ongeveer hetzelfde is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi

Als je wilt inzoomen op internet moet je Ctrl ingedrukt houden en dan scrollen (draaien) met je middelste kleine muisknop. (Bladerwieltje). Als je dit niet lukt weet ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in IE rechtsonderin kan je in en uit zoomen.