Sinds de kpn storing deze week kan ik niet meer op hyves.Wie weet antwoord?

Dit kan op onze pc wel bij de buren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Delete je cookies en je geschiedenis... alle kans dat het dan wel kan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De KPN-storing leidde ertoe dat voor een aantal sites de vertaling van gewone naam (www.hyves.nl) naar IP-adres (94.100.116.215) niet meer werkte. Misschien is dat bij jou het geval.

Probeer eens of je wel naar http://94.100.116.215/ kunt gaan. Dat is hetzelfde als de normale Hyves-pagina.

Alternatief is dat je alle geschiedenis, cookies, enzovoort van je webprogramma wist. Maar dan ben je wellicht ook al je opgeslagen wachtwoorden kwijt, dus als je die alleen in je webprogramma hebt onthouden en ze anders niet meer weet, dan heb je een probleem (maar dat probleem zou je sowieso wel een keer hebben gekregen).

Probeer dus eerst http://94.100.116.215/ maar eens.

Laat je weten of het werkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op jullie PC wel bij de buren? Dan ligt het dus niet aan je PC en niet aan Hyves.
Waarschijnlijk is er iets in het netwerk aan de hand. Even de stroom 3 minuten eraf en dan nog eens proberen.