Door Actionscript (Flash) of Java te gaan leren, genoeg tijd ervoor over hebt, een team bij elkaar hebt (in je eentje zal het wel erg lastig gaan), genoeg geld hebt om het online te brengen (servers enz) of een bedrijf vinden die dat voor je wilt doen en waar jij een groot deel van je inkomsten aan afstaat.

Als het over 10 jaar af is zal ik me gaan aanmelden.

Toegevoegd na 4 minuten:
En als je vraag is hoe je een kopie van Habbo Hotel online brengt (met van die retro servers), dan zal je ook teleurgesteld moeten worden. Gratis wordt dat dan uiteindelijk niet, want er staat dan een behoorlijke boete te wachten, aangezien het allemaal eigendom is van Sulake.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

door naar de site te gaan en dan lid worden. en je moet 14 zijn om lid te worden. dan moet je dus je email, hoe oud je bent en nog meer andere dingen invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou toch eerst wat beter leren programmeren
dan leren 3d modelleren, als je dat gratis wilt doen is blender daar geschikt voor
daarna moet je een game engine hebben
je hebt:
-OGRE3D, werkt met C++ maar wel ingewikkeld
-IRRLICHT, werkt ook met C++ wat minder ingewikkeld
-panda3d, werkt met python is nog minder ingewikkeld

geen van deze dingen is makkelijk om zomaar mee te werken
je moet ook nog een aantal dingen weten over netwerken en hoe je data eroverheen verstuurd.

ps - waarmee heb je al ervaring?