Hoe kan ik iets op hyves uploaden dat ik via berichten wil verzenden? Niet via de krabbels maar naar de inbox van vrienden.

Ik ben een eigen foto aan het bewerken tot kerstkaart. Deze zou ik graag via de inbox van mijn vrienden naar hun sturen. Hoe krijg ik die kaart in de nieuwe berichten en niet in de krabbels?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

1. Ga naar je inbox op Hyves.
2. Klik bovenin op de groene knop 'Nieuw bericht'.
3. Boven dat invul vakje voor het onderwerp zie je dit staan:
'Zoek vrienden en vriendengroepen terwijl je typt , of selecteer meerdere tegelijk.'.
4. Klik op 'of selecteer meerdere tegelijk'.
5. Kies nu iedereen waaraan je een bericht wil versturen.
6. Vul het onderwerp en bericht in.
7. Klik onder dat formulier op 'Foto's' (tussen 'Smileys' en 'Gadgets'.
8. Klik op 'Foto toevoegen'.
9. Zoek de afbeelding op op je pc en klik op 'Verstuur'.
10. In het bericht zul je zien staan: '[media id=xxxxxxxxxxxxxxx size=large]'.
11. Als je klaar bent, klik je op 'Verstuur'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden. Jouw antwoord was het duidelijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het uitgebreide antwoord vond ik dit het beste antwoord maar allebei bedankt.

Andere antwoorden (1)

als je op je inbox klinkt zie je helemaal bovenin een groep vakje met + nieuw bericht.

dan heb je links tussen het rijtje staan: groepsuitnodiging.

kan je daarin je foto uploaden (als bijlage toevoegen) en versturen:)

Toegevoegd na 1 minuut:
ohw.. wacht dat groepsuitnodiging werkt niet..
je kunt waar je het onderwerp intypt, daaronder staat '' of selecteer meerdere tegelijk''

volgens mij kun je dan je vrienden aanklikken