Gaat het kabel TV abonnement op de schop,als je alle TV programma's via internet kunt bekijken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het wordt al een tijdje geprobeerd, met Windows Media center pc's en dergelijke, maar echt aanslaan doet het nog niet.

Zo lang mensen een pc (met fan...) in de directe nabijheid van de tv moeten hebben (althans, dat denkt men) waarbij de content gespeeld kan worden op de reguliere tv zonder kwaliteitsverlies (en daar is nog steeds sprake van) gaat het niet lukken. De consument wil gewoon 'op de bank' blijven zitten met een groot scherm.

Daarnaast zijn de kabelaars veel te druk bezig om hun 'digitale' proposities weg te zetten aan de klanten waarbij voor elk stukje 'extra' contant betaald moet worden. Die proberen dus markt binnen te harken terwijl de content gratis voorhanden is.

Dus als antwoord; nee. De propositie veranderd, maar gaat niet op de schop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daarom zal wel veel achter de decoder gaan, om op die manier geld te verdienen aan ons.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is al ongeveer mogelijk om alles te bekijken alleen zal het nog lang duren voordat de consument eenmaal zover is.

Daarvoor zouder er eerst goede multimedia pcs moeten komen zodat mensen lekker in de woonkamer kunnen kijken en het moet betaalbaar blijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien in de toekomst wel maar nu nog niet want je kan nog geen buitenlandse programma's op programma gemist zien en de meeste mensen vinden het nog steeds leuk om lekker op de bank te zitten want niet iedereen heeft een computer die ze op de tv aan kunnen sluiten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik denk van niet. wan't als je normaal tv wilt kijken via internet heb je ook een snel breedband-verbinding nodig (zoals glasvezel)en dat kost nu nog een stuk meer dan een abonnement als bijv. canal digitaal. Het kost nu al geld als je een voetbal wedstrijd op een goede kwaliteit via internet wilt bekijken. Op eredivisielive heb je het beste beeldkwaliteit via internet, maar daar betaal je dan wel 6 euro voor per wedstrijd voor.
Er zijn veel voordelen aan een 'Tv' abonnement, hd (high definition) is 1 van de belangrijkste voordelen om tv via een kabel of digitaal aanbieder te nemen. Het beeld is vele malen beter en op internet kan je nu nog geen tv op hd kwaliteit bekijken.

Gr Peter