Hoe lang zit je gemiddeld per dag achter GV op de dagen dat je niet op vakantie bent?

Misschien zit je tijdens de vakantie wel vaker of juist helemaal niet op GV... Maar de vakantiedagen en andere dagen dat je zo lang op stap bent dat je 's nachts elders verblijft, wil ik bij deze vraag graag uitsluiten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit de enige vraag met 12 of meer antwoordem waarbij er geen thumbs zijn gegeven?

Antwoorden (13)

Gemiddeld te lang...

Heb meestal te veel schermen open staan, zodat ik tussendoor ook nog GV bij hou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas vanaf vandaag zit ik écht op GV! Hiervoor kwam ik hier af en toe :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een uurtje ofzo, tenzij ik echt niets te doen heb op werk dan de hele dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vreselijk verslavend. Computer blijft lekker aan en geregeld kijk ik even. Denk toch wel minimaal 2 uurtjes per dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms sla ik wel een paar dagen over.

Maar zoals Maantje al opmerkte: best verslavend., en dus zit ik dan soms weer tot in de kleine uurtjes achter het scherm.

Maar gemiddeld een uur per dag, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige dagen zoals gisteren en vandaag gemiddeld langer, z'n uur of 2,5 gemiddeld. Maar morgen wordt het mooi weer en gaat de bikini aan en de pc uit ;) Dan kom ik 's avonds nog wel even om het hoekje kijken naar leuke nieuwe vragen en reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt toch wel mee hoor... ±4 uurtjes toch wel...

Ik doe dat per charge... eventjes gv en dan weer weg... en dan een uurtje later weer eventjes, kort en snel... enz, zo doe ik dat... En ik weet wat oplevert, ik heb toch 265% goedevraag percentage, da´s fors hoor... Ik zoek niets op, bijna niets, en ik antwoord heel snel, zonder erover te denken, intuïtief en zonder angst of terughoudendheid... Dus in totaal ben ik er niet zo lang mee bezig... En ik ken de truukjes onderhand... Ik heb twee schermen van 24" openstaan, eentje met GV en eentje met email... En ik heb een goed geheugen, ik weet vaak wat ik eerder zei of een ander op een andere vraag... de site m.goeievraag.nl is veel sneller met zijn refresh bijvoorbeeld... Maar ±4 uur per dag zal het netto wel zijn...
En ik vind het hardstikke leuk, ook die minnetjes maakt niet uit... Vragen en reacties wissen, dat gebeurt wel erg vaak en ik zeg je dat men mij het meest kritisch beoordeelt omdat ik het hoogste puntental heb, maar dat mag de pret niet drukken, zolang ik nog meedoe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe voelt dat nou, Xinix? bovenaan staan bedoel ik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft zijn nadelen... Men kijkt zeer streng naar mij... van alle kanten... Maar ik doe iets wat niemand nog door heeft en daarbij helpt het als ik bovenaan sta...
Je krijgt het niet kado, die punten, daar moet je iets voor doen...
Ikzelf sta er niet bij stil, en het doet mij niets... Het is een expressie van wat ik doe, en heeft niets met XiniX te maken... Ik stop ook plotsklaps als mijn doel bereikt is... vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX: je bent een vreemde vent, maar wel intrigerend. Bedankt voor jouw tijd, Zonder XiniX zou het hier een stuk saaier zijn. Voor mij voldoet GV niet echt. Ik zou wel wat meer tijd aan de antwoorden willen geven en wat langere antwoorden schrijven en onderbouwen. Maar daar zit men niet op te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'iets wat niemand nog door heeft'...
hhhmmmm ben benieuwd.... Als je op deze manier antwoordt dan gaat het alleen om de punten en niet echt om iemand verder te helpen. Truukjes... tja...
Het kan intrigerend zijn, maar we hebben er geen snars aan. Het valt me zowiezo op dat jouw antwoorden meestal dingen bevatten die iedereen uit zijn mouw kan schudden.
En dat is ook precies wat je doet. Ik vind het niet zo intrigerend. Ik vraag me alleen af of je geen baan hebt. Misschien ben je ziek dat zou een goede reden kunnen zijn. Maar anders... ga iets nuttigs doen denk ik dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Wim: ik denk dat velen daar wel op zitten te wachten. Anderen weer niet. Maar dat kan je ook aan de vraag meestal wel zien.
Vaak zijn de vragen trouwens te summier om uitgebreid op in te kunnen gaan. @Xinix:
Je schreef:
"en ik zeg je dat men mij het meest kritisch beoordeelt omdat ik het hoogste puntental heb"
Nou die punten is niet de reden. Als je méér vragen beantwoord, zul je ook automatisch méér kritiek krijgen.
Stel je krijgt kritiek op 5% van je antwoorden: bij de een is dat dus eens in de 3 weken; bij jou dan bijv. 1x per dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm... klopt dank je wel... dan hebben ze dus niet de pik op me... heerlijk is dat...
@Wim, ik doe mijn best om leven in de brouwerij te blazen... Dank je dat je me waardeert... En ik leer juist korter te antwoorden, lukt me al een beetje...
Ik denk in totaal 3 kwartier per dag, gesplits in meerdere keren. Verslaaaavend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je wat het is? ik raak het besef van tijd kwijt als ik op GV zit. Ik weet dus niet hoelang ik er gemiddeld achter zit, en ik ben sinds het begin nog niet met vakantie geweest. Gelukkig kan het ook mobiel want ik ben behoorlijk verslaafd geraakt aan GV.
Ik vind het ontzettend uitdagend om antwoorden en vragen te verzinnen en te kijken wat voor onverwachte antwoorden erop komen. Op mijn werk zit ik namelijk ook met heeeeeel veel vragen, maar daar krijg je nooit antwoord :-)
GV vult dat hiaat denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er ook nog niet zo lang, maar probeer (zoveel mogelijk) een serieus antwoord te geven. Tot nu toe één uur per dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gem. 2/ 8 uur per week ofzo..
hoewel ik probeer om vaker hier te komen want het is leuk .en leerzaam tegelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 uur per dag netto, denk ik. Real life vraagt ook zijn aandacht en heeft uiteraard prio. Maar GV is wel de site die het meest open staat en me bijzonder intrigeert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Af en toe kom ik hier weer ... maar niet meer zo vaak als eerst... nu kan ik weer wat meer op wikipedia doen... ik denk dat de kennis daar toch beter verspreid wordt dan hier, en wikipedia is niet commercieel, hier staat er na een maand reclame bij de antwoorden.